Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa poprzez wspieranie sfery kultury coraz częściej staje się elementem zaplanowanej strategii. Zwiększająca się świadomość nie oznacza jednak, że działania podejmowane w tym obszarze są wolne od błędów.
W naszej codziennej działalności wciąż jesteśmy pytani o receptę na skuteczne wykorzystanie kultury i sztuki w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm – mówi Anna Hincz, Development Manager w CTE arts & business – Polskie przedsiębiorstwa decydując się na wspieranie kultury i sztuki, chcą działać w sposób przemyślany, zaplanowany i długofalowy. Organizowana przez nas konferencja jest odpowiedzą na potrzebę rynku - wciąż brak praktycznych wskazówek dotyczących budowania polityki prokulturanej, strategii sponsoringowych czy informacji na temat dobrych praktyk współpracy arts & business. Jako arts & business nie chcemy powtarzać jak ważną rolę odgrywa sztuka i dlaczego warto ją wspierać. – dodaje. – Naszym celem jest wskazać najnowsze trendy, które wykorzystują kulturę i sztukę do budowania wartości przedsiębiorstw.
Konferencja składać się będzie z trzech filarów: 2 sesji prelekcyjnych oraz panelu dyskusyjnego. Zaproszeni goście – przedstawiciele organizacji arts & business z Anglii, Norwegii i Węgier opowiedzą o miejscu kultury w strategii przedsiębiorstw oraz przedstawią światowe trendy i najlepsze praktyki z obszaru współpracy biznesu ze sferą kultury. Informacje te poszerzą polscy specjaliści, odnosząc się do rodzimych przykładów wykorzystania kultury i sztuki w przedsiębiorstwach operujących w naszym kraju. Konferencję zwieńczy panel dyskusyjny z udziałem polskich, jak i zagranicznych prelegentów. Tematem wiodącym dyskusji będzie kwestia zdefiniowania i praktycznego wykorzystania innowacyjności oraz kreatywności w biznesie w Polsce, jak i na świecie.
FILAR I: INNOWACJE BIZNESOWE
FILAR II: ARTS & BUSINESS TRENDY
FILAR III: PANEL DYSKUSYJNY
Szczegółowe informacje:
Fundacja COMMITMENT TO EUROPE arts & business